wtorek, 4 lipca 2017

Salon

Witam wtorkowo, liczę że pogoda u Was tak samo piękna jak u mnie choć delikatnie chmurki zasłaniają słoneczko. W końcu mała pijawka zasnęła i mogę na spokojnie napisać posta. 
W piątek moje mężowe ma urodziny, dumałam co można mu sprawić aby był zadowolony i z pomocą przyszła mi pewna firma ( o niej za chwilkę ). Wymyśliłam iż musi być to prezent wyjątkowy jakiego by się nie spodziewał, i tak oto wpadłam na pomysł stworzenia fotoobrazu. Ale nie takiego malutkiego tylko dużych gabarytów. Do tego pomysłu potrzebowałam firmy kompetentnej i mającej wiele do zaoferowania i tak oto MYSELFBOOK.PL przybyło z pomocą. Po wejściu na stronę, wybraniu rozmiaru obrazu jest wiele możliwości stworzenia takiego dzieła, można umieścić na podobraziu kilka zdjęć przez co tworzymy  kolaż lub jak ja wybrać jedno piękne zdjęcie, które się uwielbia. Też trzeba pamiętać iż w przypadku takiego gabarytu jak mój 80x60 cm zdjęcie powinno być naprawdę dobrej jakości. Po zamówieniu fotografii stwierdziłam iż pewnie długo poczekam na jej dostarczenie, ale ku mojemu zdziwieniu wysyłka okazała się ekspresowa, paczka starannie zapakowana przez co nic się nie uszkodziło. A sam fotoobraz rewelacyjny, jak to moje mężowe powiedziało "że nawet włoski na brodzie nie są rozmazane", nie widać pikseli, a to bardzo dobry znak. Natomiast mnie zadziwił tył, spodziewałam się, jak to przy podobraziach bywa pustki, a tutaj starannie została ta pustka osłonięta czarnym materiałem. Co do kolorów są idealnie odwzorowane. Tak więc jeśli macie ochotę sprawić komuś wielką przyjemność takim obrazem polecam msbdrukarnia całym serduchem, a Wam życzę cudownego dnia 



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam słoneczniki! To one zrobiły na mnie największe wrażenie :) Ale cały salon pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny salon :) widzę, że lubisz mnogość poduszek na kanapie - ja tak samo! Ale mój małż niestety nie... :/ co on zrzuci ja układam na powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia w pięknie zaaranżowanym saloniku :)
    Słoneczniki, maki...kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże, jaki piękny salon, te słoneczniki!! Wow! A obraz jest idealnym prezentem też od razu mi wpadł w oko, bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń