wtorek, 27 czerwca 2017

marzenie

Witam wtorkowo ❤
Dzisiaj chciałabym Wam napisać o marzeniu. Jednym z wielu które się spełniło, często o nich piszę ponieważ uważam, że jak się mocno w  nie wierzy na pewno się urzeczywistnią. 
Jednym z marzeń, które pragnęłam zrealizować było stworzenie własnego portfolio z pracami, które uwielbiam i które sprawiły mi wiele radości przy tworzeniu. Choć najchętniej umieściłabym wszystkie swoje małe dzieła w jednym miejscu. A takim marzeniem było - PORTFOLIO.  Do niedawna nie wiedziałam jaka formę przyjmie portfolio, jak będzie wyglądało jedynie co wiedziałam iż na pewno powstanie. Los sprawił iż dostałam możliwość stworzenia fotozeszytu, który okazał się idealną formą i miejscem na umieszczenie swoich prac. Zostało stworzone przez firmę saal.digital.polska, której bardzo dziękuje za możliwość spełnienia marzenia. A jak ono powstało, już opisuję : więc usiadłam pewnego dnia do laptopa wybrałam naprawdę mnóstwo zdjęć, zainstalowałam program który bardzo łatwo można ściągnąć z firmy, wybrałam odpowiedni format w moim przypadku to 20x20 okazał się naprawdę trafioną wielkością. Powybierałam zdjęcia i już po stworzeniu w kreatorze czekałam aż do mnie przyjdzie. Wysyłka była błyskawiczna, po otworzeniu okazało się, że jest o wiele ładniejszy niż przy projektowaniu. Posiada spiralkę co pozwala na sprawne przeglądanie stron, zdjęcia pięknie wyglądają, kolory są prześliczne -  a wiecie iż uwielbiam barwy, które widać, których jest mnóstwo i oczywiście jakość która zachwyca ❤❤❤ Mogę szczerze polecić fotozeszyt z Saal.digital.polska i jeśli macie takie malutkie marzenie jak ja to na pewno pomogą Wam je spełnić 





pozdrawiam i życzę spełnienia wielu marzeń 

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe portfolio :) Gratuluję Ci spełnienia marzeń :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne:)cieszę się razem z Tobą:))moje marzenie też się w tym roku spełniło:)więc wiem,że warto marzyć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję spełnienia marzenia :) Porftolio prezentuje się niesamowicie :) Bardzo fajna pamiątka i forma - zwłaszcza, że nie wywołujemy zdjęć naszych prac :) A tu taka fajna możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sprawa Paulina! :)
    Pięknie wyszło!
    Aby marzenia się spełniały :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że kolejne Twoje marzenie się spełniło :) Gratulacje :) Na prawdę fajny jest ten fotozeszyt :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudnie wyszlo :))) Baardzo fajny pomysl i Cuuudne wykonanie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe i estetyczne, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Kapitalny pomysł! To już wiem co chcę m.in pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń