wtorek, 28 lutego 2017

wyzwanie "Królowa Śniegu"

Dzisiaj taki szybki post, a na dniach mam dla Was coś cudownego i godnego poczytania :D
Od dłuższego czasu nie brałam udziału w wyzwaniach i gdy zobaczyłam wyzwanie w Szufladzie uznałam iż muszę namalować coś pod nie. Temat bardzo mi sie spodobał i tak o to powstał kubek z Królową Śniegu w towarzystwie dwóch białych wilków - zdjęcia mało wyrażne ale to ze względu na pózną porę dnia - Wyzwanie Szuflada - "Królowa Śniegu"


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-luty.html


12 komentarzy:

  1. Piękny jest kubek z Królową śniegu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny.Cudo!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wielki plus za te obrazek. Kocham wilki. Cudny kubek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co wyjdzie spod Twoich rąk i pędzla jest cudowne, magiczne... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny ten kubeczek

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca Paulinko :) Jestem zachwycona Twoimi pracami :) Świetnie prowadzisz Swój blog, już obserwuję, więc na pewno z miłą chęcią będę tutaj często zaglądać :)
    Zapraszam również do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i bosko!! Uwielbiam postać Królowej Śniegu i Elsy, mają coś co bym chciała mieć xD magię śniegu :3 cudowna i delikatna magia i zarazem niebezpieczna.

    OdpowiedzUsuń