sobota, 4 lutego 2017

luty

Ach i mamy luty, najkrótszy miesiąc w roku, a zarazem miesiąc zapowiadajacy przepiękną porę roku - wiosnę - której już sie doczekać nie mogę. Każdy dzień, każdy deszcz zbliża nas do pięknie kwitnących drzew, kwiatów i ćwierkania ptaszków -  choc tych malutkich się obawiam, gdyż obie kotki już kukają co by tutaj upolować. Wypada przyszykowac klatkę i wiadereczko pod drzwiami tarasowymi aby od razu gonic na ratunek ptaszyną i jaszczurką. 
W tym roku planujemy stworzyć malutkie skrzynki na kwiaty aby pięknie zdobiły parapet, zobaczymy co z planów wyjdzie, i na co czas pozwoli. 

A co w malarskim świecie słychać? Otóż powstaje wiele projektów nowych i starszych, które będa zdobiły wiele pomieszczeń, jadnym z takich projektów jest stworzenie serii malowanych plakatów do pokoju, z możliwością zawieszenia ich w antyramki. Tworzę też małą armie króliczków wielkanocnych oczywiśćie malowanych. 

Cudownej soboty dla Was, a ja uciekam do pracowni w ciszy - choć przy dwóch kobietkach obok to raczej mało prawdopodobne - troszke popracować. 



taki mały przedsmak plakatów do pokoju 

2 komentarze:

  1. O, mi też czasem zsyła dwa... hehe, właśnie kończę rehabilitację i ruszyły łzy z kanalików po 6 latach posuchy, co jest bardzo niezdrowe i ulgę mam w bolącej ręce :-) I uwierzyłam w siebie jakiś czas temu co przyniosło dużo dobrych zmian :-) Tak się rozczuliłam, uch. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej piękne, w szczególności kubeczek, w mojej ulubionej tematyce.

    OdpowiedzUsuń