piątek, 16 września 2016

długa nieobecność

Znowu znaiedłabłam moje dzieciątko mój blog, muszę porządnie zabrać sie za ogarnięcie bloga i pokazywanie Wam malutkich dzieł jakie tworzę ...

A co u mnie otóż wielgaśne zmiany ale o nich innym razem. Pomału szykuję drobiazgi na święta, aby potworzyc i na dzień dzisiejszy podjełam decyzję o rezygnacji z jarmarków więc bedzie można wszystkie dorbiazgi zakupic przez meila albo fb ... 
A co w tym roku szykuję : otóż w planie jest stworzenie mnóstwa serduszek malowanych na choinkę, aniołki malowane zawieszki na choinkę albo do zawieszenia w pokoju, bombki szklane, mnóstwo porcealny kubeczki i talerze na pewno, dzbanuszki, cudkieniczki, kartki swiąteczne  również ... a co jeszcze to okaże sie podczas tworzenia ...

Cudownego dnia dla was i obiejcuję bywać czesciej na blogu 






8 komentarzy:

  1. piękne malowane kamienie! jestem zachwycona taką formą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same sliczności ale język skradł moje serce cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło znów oglądać Twoje dzieła. Kubek z makami od razu mnie rozczulił :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżyk słodki!!!
    A kubek w maki od Ciebie-jest moim ulubionym :)
    Twórczych chwil :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuudne prace :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jerunku jaki ten jeżyk jest słodki :3 a wisiorki kamienie, bombowy pomysł!

    OdpowiedzUsuń