środa, 19 września 2012

wędrująca ksiązka

ostatnio widziałam na kilku blogach wędrującą ksiązeczke i stwierdziłam że jest to super pomysł wiec i u mnie zagości taka wędrówka ...
A ksiązeczka która z półeczki wołała do mnie abym ją posłała w świat jest " zapomniana księżniczka" autorstwa L.Joffrin .... tytuł jest mylący nie jest to ksiązka fantasy ale bardzo przyjemna w czytaniu     
( przynajmniej dla mnie ) ... zakończenie naprawdę jest zaskakujące ... polecam i to bardzo 

co nie co o książce:

" powieść inspirowana prawdziwa historią indyjskiej księżniczki Noor Vijay Khan, utalentowanego muzyka, poetki,pacyfistki,agentki brytyjskiej SOE, która oddała życie w służbie aliantów podczas II wojny światowej. Zrzucona jako radiotelegrafistka w czerwcu 1943 roku na teren okupowanej Francji, współpracowała z ruchem oporu... Ale ksiązka nie jest tylko powiescia historyczno-szpiegowską to także niezwykle wzruszająca historia miłosna ... "


oto  zasady zabawy 
1. pozostaw komentarz pod tym postem z checią udziału w zabawie - udział mogą wziąść tylko osoby prowadzące bloga
2. Umieść informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu.
3. Losowanie odbędzie się 11 pażdziernika 2012
4. Po wylosowaniu, skontaktuj się e-mailowo, podając swój adres. A po otrzymaniu przesyłki, przeczytaj książkę w ciągu 10 dni.
6. Wpisz się do książki gdzie tylko znajdziesz miejsce ( jakby zabrakło można doczepić karteczki )
7. Dodaj do książki dowolną niespodziankę ( coś zrobionego własnoręcznie, coś słodkiego i mogą byc jakieś przydasie dla osoby która następnie będzie czytać książeczke )
8. Wyślij ksiązke na adres który zostanie podany
życzę miłego czytania i mam nadzieję że się ktoś zapisze pozdrawiam ciepluteńko


10 komentarzy:

  1. oj to ja chcę poczytać :) więc pierwsza ustawiam się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chetnie poczytam...tylko nie wiem czy dam radę w 10 dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ksiązka nie ejst wcale długa i fajnie sie ja czyta wiec pewnie ci sie uda ... pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  3. Kolejna książeczka z internetowej biblioteki na wygnaniu chętnie się przeczyta :-)
    Jutro wstawię banerek bo już jestem w łóżku ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym się zapisała, ale nie wiem o co chodzi z tym losowaniem? wszyscy nie będziemy mieli możliwości przeczytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystcy będa brac udział w zabawie tylko będe losowała osoby do których pokolei ma ksiązeczka pojechac pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  5. a więc zapisuje się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł , ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie wezme udzial- mam pytanie moge wziac udzial z zagranícy?
    www.mojeszydelkoweprzygody.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ze możesz brać udział pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń